søndag 5. desember 2010

05.12.2010

Endelig er advent her,og julen står for tur.
Er så koselig med alle lysene som er rundt omkring og at man kan kjenne på varmen,
selv om det er kaldt ute. 19 dager igjen til Julaften,og jeg begynner virkelig å
glede meg. I år blir det å ferie julaften til mine svigerforeldre i Romsdalen.
Helga før Julaften,skal jeg til Røros med familien. Ha en egen liten julefeiring
der,før vi reiser bort. Gleder meg!!! :D Ingenting er som Røros om vinteren.
Er jeg ikke i julestemning fra før,så kommer jeg hvert fall til å bli det.
Mamma og de etterlyser en ønskeliste til jul..så her kommer den :











Hvor man får tak i disse tingene :

- Paulo coelho dagsplanlegger. Finnes vel i de fleste bokhandlere.
- Midtbykortet. Kjøpes inne ved adressa i nordre gate.
- Jakke fra H&M.
- Digitalkamera. Finnes hos de fleste elektrokjeder.
- Bølgetang fra OBH Nordica. Fra elkjøp.
- Lysekrone fra IKEA.
- Støvletter. Falkanger,DinSko og Økonomisko.
- Sølvkors. Finnes vel hos de fleste gullsmeder.
- Tøfler. De fleste butikker selger tøfler nå i julestria.
- L`oreal silver shampoo.

Ellers kommer alltid penger,helseartikler,husartikler osv godt med ;)

Ingen kommentarer: